Aftellen

21 oktober 2014

Nog een weekje en dan is het zover, dan vertrek ik voor 4,5 maand naar Zuid-Oost Azië! Na vele maanden voorbereiden komt het nu toch wel heel dichtbij. Woensdag 29 oktober om 10.25 stap ik in het vliegtuig en vlieg ik met een overstap in Londen naar Bangkok. Naast Thailand zal ik de landen Laos, Cambodja, Vietnam, Maleisië en Singapore bezoeken.

Ik vind het best wel een beetje spannend om zo lang weg te gaan, maar ik heb er vooral heel erg veel zin in. Deze week ben ik nog lekker druk bezig met de laatste voorbereidingen, mijn backpack inpakken, afscheid nemen van iedereen en vrijdag nog even naar een mooi feestje in Rotterdam om mijn laatste weekend in Nederland te vieren.

Tijdens mijn reis zal ik deze website gebruiken om jullie op de hoogte te houden van mijn reis. Als je wilt, kun je je aanmelden voor de mailinglijst. Je krijgt dan een mailtje zodra ik een nieuw verhaal heb geschreven.

Ik neem geen smartphone (dus geen Whatsapp) mee op reis, dus als je me een berichtje wilt sturen, kun je dat via Facebook, Skype, of onder een reisverslag op deze blog doen.

Liefs,

Marjolein

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    21 oktober 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Alice van Haren:
    28 oktober 2014
    Veel plezier!
  3. Patricia en Aad:
    29 oktober 2014
    Het avontuur begint, geniet ervan!